Sunday, January 2, 2011

maafkan aku teman...

sungguh diri ini x sempurna..
aku hny insan biasa yg sering melakukan kesalahan dan sering alpa dgn dunia yg sementara ini...

sahabat..
Indahnya 1 pertemuan itu dan pahitnya 1 perpiusahan itu..Itu yg berlaku kpd kita..
tp aku redha krn aku sdr semuanya ats ketentuan Yang Maha Kuasa..

sungguh aku akui aku sering menyatakan keburukan orang lain  , sedangkan diri ini juga byk keburukan..

akan aku ingati setiap saat kita ketawa , sedih dan lain2..sungguh aku rindu saat2 kita mencari ilmu bersama2..
aku yakin kita semua dh pilih jln yg terbaik utk kita semua....
akan aku ingati semua saat kita bersama..

sahabat..

Cinta manusia  tidak penting bagi kita sbnrnya...        
krn jika kita org yg bnr2 beriman , kita hny dambakan CintaNya..Cinta Yang Maha Kuasa..

jangan sesekali kau bersedih ...biar apa orang kata krn hny kita dan Allah yg mengetahui kebenarannya..
jangan berputus asa krn kita sbnrnya mampu cm hny usaha kita yg menentukan..


'' do the best , make du'a , let the rest to Allah...''

Allah yg menentukannya krn Dia Yang Maha Kuasa..

kasih sayangku pada kalian x akan prnh pudar...
sungguh ukhwah itu indah!kekalkanlah ia sehingga ke hembusan nafas terakhir didunia ini...

akhir kata..syukran 4 everything teman suka , duka ku...

SELAMANYA SAHABAT...

No comments:

Post a Comment